25 czerwca 2012

Pomoc dla wypadających włosów

Co uratowało moje włosy przed wypadaniem? 

                       Przede wszystkim picie pokrzywy (ale o tym było we wcześniejszym poście)

                                                      Tabletki calcium pantothenicum

20.05 zaczęłam je łykać 2x dziennie i przyznam,że moje włoski trzymają się na swoim miejscu:) 

                                                    Kolejny suplement to Mega Krzem z

Zaczęłam brać 26.05, są to tabletki, o zwiększonej zawartości krzemu, z witaminami, zauważyłam różnicę, w paznokciach, wzmocniły się i szybko rosną. Włoską też pomagają, ograniczają wypadanie.



I ostatnio dołączyły do mnie kolejne piguły, olej lniany.
Zażywam je od 02.06, więc to za mało bym mogła zobaczyć rezultaty,ale podobno,też świetnie działają na moherki.


Kolejną rzeczą, która wręcz uratowała moje włosy to wcierka,a nawet dwie Jantar i Saponics

 

Wmasowywałam co wieczór w skórę głowy i to od wcierek, mam baby hair, których nie miałam od dawna!
Czaję się jeszcze na olej z wiesiołka, oraz na biotebal:) Ale naraz byłoby tego za dużo, więc poczekam.:)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię, zachęca mnie to do dalszego pisania:)