19 czerwca 2012

Jak zagęścić rzadkie brwi?

Jestem posiadaczką rzadkich brwi.

o proszę:

                                                                   No niestety ( mam takie po tacie )


Stosuję raz miesiąc hennę,która osłabia moja mizerne brwi i wylatuje ich wtedy więcej.  Dawniej używałam olejek rycynowy,cierpliwie czekałam na rezultaty, ale oprócz nieznacznego przyciemnienia, i  mniejszego wypadania, większych efektow nie zauważyłam.
Natomiast, 2 tygodnie temu wpadlam na pomysł, by przelać sobie do buteleczki, po pustej odzywce wcierke saponics, w celu wzmocnienia moich włosków na brwiach.

 wygląda to tak:






2.06. zaczęłam kuracje, smaruje sobie brwi i  (uwaga-wariatka ze mnie) rzęsy, po demakijażu, wcierka nie podraznia mi oczu, wiec sobie je maziam co wieczór.... (załączam fotki)

co nas nie zabije, to nas wzmocni;p
Jeśli odczuję jakieś pozytywne lub negatywne skutki, to dam znać:) a tymczasem, włoski wzmacniajcie się!


1 komentarz:

  1. Powiedz jak efekty! :)
    Ja u siebie na blogu też przeprowadzam zagęszczanie brwi naturalnymi sposobami :) ciekawa jestem czy Twój plan zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię, zachęca mnie to do dalszego pisania:)