25 lipca 2012

Marion, 7 Efektów, Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym

                                                                  
                                                                   Co pisze producent :


- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.
Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym- Specjalnie opracowana dwufazowa formuła działa zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jaki i pomaga regenerować włosy od wewnątrz. Niezwykle lekka konsystencja, która natychmiast wnika we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów, bez ich obciążania.


                                                                        Co sądzę ja?


Opakowanie:
Plastikowe, z atomizerem, który dość "ciężko chodzi"  ale nie zacina się,dobrze rozpyla produkt.

Konsystencja:
Dwufazowa, po wstrząśnięciu, olej miesza się z resztą odżywki, dając lekką konystencję.




Co zauważyłam po zastosowaniu:
-lekkość, mam włosy cieniutkie, a mimo to, nie są obciążone,nawet przy codziennym stosowaniu,
-ratuje moje suche końce, które w drugi dzień po myciu stają się juz suche i matowe,
-widać efekt nawilżenia i zmiękczenia,
-daje efekt lśnienia, włoski wyglądają zdrowiej,
-zawiera cudowny olejek arganowy,
-zapach, całkiem w porządku,ale nie utrzymuje się na włosach,
-ułatwia rozczesywanie, psikam, czekam kilka minut, a potem grzebień super gładko sunie po moich włosach,
-przed używaniem, moje włosy były, gumiaste, ciągnęły się, teraz jakby uległy wzmocnieniu
-cena jest przystepna,
-myślę, że i z dostępnością nie ma problemu, skoro znalazłam ją u mnie w małej mieścince, w drogerii,


To jest moje  drugie opakowanie i mam smaka na inne produkty firmy Marion:) Za taką cenę, naprawdę POLECAM!




Cena: 8 zł
Dostępność: Drogerie, allegro
Pojemność: 120 ml










2 komentarze:

  1. Uwielbiam tą odżywkę :-) Też mam cieniutkie włosy, ale mimo to ich nie obciąża, czego się obawiałam. Zaczynam obserwować. Zapraszam do mnie: mormyszka.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię, zachęca mnie to do dalszego pisania:)