29 lipca 2012

Garnier- lekki balsam na lato:)


Garnier - Łagodzący mus do ciała - brzoskwiniowy


                         Opis produktu:


Nawilżający mus do ciała jest wzbogacony o L-Bifidus i ekstrakt z brzoskwini naturalnego pochodzenia, które wybrano z myślą o specyficznych potrzebach skóry suchej i wrażliwej. Konsystencja musu jest tak lekka, że jego wchłanianie jest natychmiastowe, a nawilżenie tak mocne, iż pozostaje odczuwalne nawet po 7 dniach od ostatniego użycia.


                                                                      Ja to widzę tak:


Na pewno, jest to fajny, lekki nawilżający balsam:) Na pewno na lato, bo super się wchłania! Ma taką fajną konsystencje musu,który bardzo przyjemnie pachnie.Po zwykłym balsamie w słoneczny dzień,gdy smaruje rano, ciało szybko mi sie pociło, było mokre, a po tym musie, nie mam takiego efektu.:) Nie pozostawia,żadnej klejącej powłoki,nadaje miłe wrażenie odświeżenia.

Minusem jest opakowanie, kto, kiedykolwiek używał balsamu Garnier, ten wie, co mam na myśli. Jeszcze jeden minusik, to alkohol w składzie, który nie wysusza, ale jest wyczuwalny, wydajność? jak każdy inny balsam, starcza nam na około miesiąc do dwóch.

Polecam, jest to mój letni hit:)


Dostępność: drogerie,
Cena: 15zł
Pojemność: 250 ml 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię, zachęca mnie to do dalszego pisania:)